today in my life

ok..macam ni la senyuman aku waktu pagi..rasa happy sangat nak keluar dengan bff..lama kitorang tak jumpa..miss gila2 punya...plan kitorang nak cari novel..mula2 gi hasani dekat dengan billion tu.pas tu,pi pulak tesco dekat kilang sharp..lama jugak la lepak2 situ..singgah makan nasi paprik..punya la bertepuk tampar,memang syok...then masa nak balik tu la jadik kes.!






macam ni rupa kitorang bila sampai kat moto G..ya Allah...helmet dia hilang..helmet mahal pulak tukesian dia...penyangak mana yg kebas pun aku tak taw..ni bukan kerja perempuan,mesti lelaki..dah la time tu time untuk sembhyg jumaat...dorang boleh curi helmet kat supermarket..biadap betol...memang tak boleh dimaafkan...memang kitorang panik la time tu...tak taw nak buat apa..fikir nak bailk macam mana ni weyh?adoohhhaiiii...:/ . nasib baik ada topap aku time tu banyak,terus call Capital D..sorry sayang..dia dok kat tempat kerja terus datang lepas aku bgtaw helmet my bff hilang...dialah hero aku!!hahaha..dengan penuh ke'macho'annya dia mai bagi helmet...boleh la pakai sementara G nak beli helmet baru..tu  je la.lepas tu,hero aku balik ke tempat kerja dia..thanks sayang ! then,kitorang pi cs pulak cari novel..sebab patah balik pi hasani,tengok2 TUTUP! terlupa kata sembhyg jumaat..wakakaka..ok,last dengan lajunya kitorang gi popular.terus sambar novel yg berkenan di hati..pilihan aku novel ni :




G pulak ;





ok aku nak menutup catatan sepatah dua kata aku ni*sepatah dua kata??belambak2 dah ni cek ooiiii*hahaha...dengan membaca novel..assalamualaikum..

p/s : aku tak maafkan org yg curi helmet tu ! hg dah buat bff aku sedih .tunggu balasan kat akhirat kelak.


No comments:

Post a Comment

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.