aku sayang dia

assalamualaikum....

update blog sambil dok bawah selimut...sejuk weyh...hujan lebat malam niee...tdo confirm lena..hahaha..study terus rasa mengantok!!==' <---org pemalas ! hahaha..tadi aku sempat baca blog someone membe fb aku..sedih sangat..bf dia tinggalkn dia tiba2 dgn alasan dia boleh dpt yg lebih baik..wahh!!gilaa punya laki....awat hang ingt senang ka seorg perempuan nk pas2 hati kt org lain?memang gila!!aku bengang betol dgn spesies laki yg mcm ni...(mudah2an hubby aku tak macam ni.amin)hemm....~termenung dpn netbook sambil fikir idea nk taip~hahaha...gilaa gilaaaaaaaaa...

tadi masa kat sekolah, balik lewat sebab setiap hari selasa ada ko-ku..tw dak menatang apa tu??ko-kurikulum...ha.panjang ngat aih..haha..aku ni kuat cemburu.hubby aku pun tw.membe2 aku semuanya tw!tpi ada jugak laa yg sengaja nk menguji tahap kecemburuan aku tu kan..sengaja merenyih ngan hubby aku..haha..weyh,aku mengaku dulu aku cemburu tahap dewa punya ngan hang!tapi sekarang lepas aku dh tw perangai hang tu,aku kan wt do no je..and aku tw hati abg aku takkan berpaling tadah..:)) hang ada bf kn?jaga la hati and perasaan bf hang sama ya kawan..jgn sampai bf hang dh bosan dgn hang,bru hang nk sedar..aku tak mention nama sape2,tpi andai kata kalau 1 hari nnti hang baca blog nimohon terasa!haha..:')

No comments:

Post a Comment

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.